
Dążąc do pełnej satysfakcji swoich Klientów Novico Sp. j. nieustannie podwyższa jakość swoich usług.
Jednym z elementów takiej polityki było uzyskanie w 2004 roku Certyfikatu Zarządzania Jakością ISO 9001 : 2000 wydanego przez Lloyd's Register (Polska) Sp. z o.o.
Polityka jakości firmy NOVICO to system zasad i działań mających na celu zapewnienie i ciągłe doskonalenie jakości świadczonych usług handlowych: częściami zamiennymi do maszyn oraz surowcami wtórnymi żelaza i stali.
Doskonalimy proces realizacji zamówień, aby były one:
Jednym z elementów takiej polityki było uzyskanie w 2004 roku Certyfikatu Zarządzania Jakością ISO 9001 : 2000 wydanego przez Lloyd's Register (Polska) Sp. z o.o.
POLITYKA JAKOŚCI
Polityka jakości firmy NOVICO to system zasad i działań mających na celu zapewnienie i ciągłe doskonalenie jakości świadczonych usług handlowych: częściami zamiennymi do maszyn oraz surowcami wtórnymi żelaza i stali.
Doskonalimy proces realizacji zamówień, aby były one:
- skuteczniejsze - lepiej spełniały potrzeby klienta,
- wydajniejsze - zdolne do spełniania potrzeb klienta przy niższych kosztach,
- bardziej elastyczne - lepiej reagujące na zmienność wymagań klienta.
- staranny dobór dostawców i stałą współpracę z nimi, co zapewnia krótkie terminy realizacji oraz konkurencyjność cenową,
- doradztwo techniczne dla naszych obecnych i przyszłych klientów w zakresie doboru części zamiennych do maszyn,
- spełnianie wymagań klientów z uwzględnieniem opłacalności firmy,
- stosowanie metod zapobiegania niezgodnościom w celu zwiększenia zadowolenia klienta,
- spełnianie wymagań normy ISO 9001:2000 oraz ciągłe doskonalenie skuteczności Systemu Zarządzania Jakością.
Za działania dotyczące jakości
Dyrektor NOVICO Sp.j.
Jan Józefczyk
Stalowa Wola, październik 2004 r.
Dyrektor NOVICO Sp.j.
Jan Józefczyk